Beste kwikkers,

Hieronder kan u enkele meldingen terugvinden. Gelieve deze aandachtig door te lezen.

1. Drank op het kunstgrasveld:

We merken de laatste weken dat er meer supporters en spelers met eten en drinken het veld betreden. Als supporter is het enkel achter de ballustrade toegestaan om drank te nuttigen. Spelers mogen dan weer enkel hun drinkbus of een flesje water aan de bank hebben staan. Indien iemand deze richtlijnen overtreedt mag u hen er op wijzen. We willen immers dat ons kunstgrasveld bespeelbaar blijft. De fabrikant meldde ons dat resten van alcohol, suikerhoudende dranken en zelfs spuitwater het kunstgras kunnen aantasten. Het herstellen van het kunstgrasveld kost onze club handenvol geld, wat in dit geval vermeden kan worden. Bedankt om deze richtlijnen op te volgen.
  2. Onopgeruimde keuken:

Onze leden mogen onze keuken gebruiken, maar moeten deze dan ook achterlaten in de staat dat ze deze betreden hebben. We moedigen het ten zeerste aan dat er leuke activiteiten, gepaard met eten of hapjes, georganiseerd worden, maar betreuren ten zeerste dat de mensen die de keuken gebruiken deze eerst moeten opruimen of poetsen. Indien we merken dat een persoon, enkele personen of team er een boeltje van maakt, zullen we deze de toegang tot de keuken ontzeggen. Laat het a.u.b. niet zover komen!

3. Verplaatste wedstrijd B-team:

Op vraag van Riviera/Deurne is de wedstrijd van de B-ploeg van zondag 15/5 verplaatst naar donderdag 12/5 om 20u. We wedstrijd van de A-ploeg gaat wel gewoon door op 15/5 om 15u30. Kom beide kernploegen aanmoedigen, ze kunnen uw steun gebruiken!

Met sportieve groeten,