Beste leden en supporters,

Graag nodigen wij jullie uit om met ons het glas te heffen op het nieuwe jaar en op het aansluitend feestje!

Wanneer? Vrijdag 24/01/2020.

Uur? 19.30 uur deuren open en start receptie, nadien wordt er gezorgd voor een streepje muziek.

Waar? Onze kantine gelegen te Fortsteenweg 111, 2170 Merksem.

Nieuw dit jaar is het gegeven dat je verplicht moet inschrijven. Indien je niet hebt ingeschreven krijg je geen toegang tot de receptie! Inschrijven kan je via de link onderaan deze nieuwsbrief of op de lijst in de kantine. Inschrijven kan tot en met 22/01/2020!

Volgende regels zijn van kracht:

1) Elk Kwik-lid mag 1 partner meenemen.

2) Voor elk persoon dient een inschrijving te gebeuren Dus gelieve u aantallen goed na te kijken.

(niet ingeschreven is geen receptie!!)

3) Jeugdleden -16 mogen beide ouders gratis meenemen. Voor jeugdleden +16 dienen de ouders, indien geen lid, gewoon te betalen als volwassene.

4) De kinderen -16 (niet lid van kwik) van leden mogen gratis meekomen. (wel inschrijven!)

5) Indien een overschrijving nodig is, dient deze te gebeuren voor 23/01/2020 - 24.00 uur. Anders wordt de inschrijving  geannuleerd.

Indien u en uw partner (+16 jaar) geen lid zijn van kwik (en geen kinderen -16 jaar hebben die wel lid zijn) vragen wij een bijdrage van €10 per persoon.

Indien er in dit geval kinderen -16j meekomen die eveneens geen lid zijn vragen wij €5 per persoon dewelke -16 jaar zijn.

Na deze receptie zal er een DJ het feestje op gang brengen zodoende iedereen zijn beste dansmoves kan tonen. Voor dit feestje is iedereen welkom en dien je niet in te schrijven.

Klik hieronder om in te schrijven!

Wij wensen jullie nogmaals een gelukkig, gezond en succesvol 2020!

Het bestuur.

Bij vragen en/of opmerkingen mag je een mailtje sturen naar joeri.isenborghs@kwik-korfbal.be