Beste leden en sympathisanten,

Graag willen we jullie nogmaals aansporen om gebruik te maken van ons Trooper-platform. Wij merken op dit moment dat er nog maar een klein gedeelte gebruik maakt van Trooper terwijl dit maar een kleine moeite vergt (enkele extra klikken) bij uw online aankopen. U heeft keuze uit +200 webshops in bijna alle sectoren dus genoeg aanbod lijkt ons.

We begrijpen dat leden regelmatig vergeten om de link naar Trooper te maken, maar hiervoor bestaat het Trooperbotje dat je hieraan laat herinneren indien je op een shop komt dat aangesloten is. Tevens zorgt dit botje er ook voor dat je in de googleresultaten steeds een 'Trooperlogo' tevoorschijn komt bij deze shops. Hieronder zenden wij u nogmaals een document met het stappenplan om dit botje te installeren op je computer (niet mogelijk voor applicaties of Smartphone). LET OP: vanaf nu ook mogelijk op Safari voor de Apple gebruikers!!!

Vergeet niet dat we jullie belonen indien je regelmatig shopt via Trooper wat je niets extra kost! Bij vragen, stel ze gerust via yves.hulin@kwik-korfbal.be of gsm: 0498/21.75.03.

Groeten,

Kon. Kwik Korfbalclub