Beste kwikkers en sympathisanten,

we willen jullie graag nog even herinneren aan volgende zaken:

1) kamers doorgeven Budapest

Indien je nog niet hebt doorgegeven dat je meegaat naar Budapest naar het hotel waar de spelers zullen verblijven, graag spoedig mailen naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be. We hebben een volledig overzicht nodig om de offerte zo specifiek(prijs per kamer) mogelijk te maken. We stellen deze snel voor en dan moet je nog officieel bevestigen via een inschrijvingslijst.

2) Wijnen! Wijnen! Wijnen!

De wijndegustatie heeft  momenteel nog niet het verhoopte succes, dus graag snel inschrijven via de website. Je kan hier serieuze kortingen verkrijgen en mee de nieuwe wijnen voor het clubhuis kiezen, deze avond wordt immers verzorgd door onze huisleverancier. Denk aan de lekkere wijntjes voor de feestdagen ;)

3) Sponsorloop

Er zijn nog steeds sponsorbladen te verkrijgen in de kantine, dus spreek familie/vrienden/collega's aan om je te sponsoren per toertje(500m). Iedereen mag meelopen of wandelen indien nodig. Wie wil er eens niet proberen om iemand van onze kern er af te lopen? Dat dachten we al...

Er zullen ook jenevertjes, soep, partymixen(allen ganse dag), broodjes(10-15u) en pasta's(17-20u en inschrijven noodzakelijk) te verkrijgen zijn!!! Dit vergezeld door de beste plaatjes van MC Ollin, die vandaag 31/10 jarig is... Hiep Hiep ;)

Zorg dat je deze leuke run, rond en op onze velden, niet mist. Werk aan je conditie en zamel daarmee centjes in voor onze club. Klinkt als een win-win-win!!!(hoogste bedrag ingezameld met je ploeg = prijs)

4) Noortjes Szupermarket Szupersolden 10/11

Er is nog steeds veel te vinden(niet enkel kledij) vooraan in onze sporthal. We zullen daarom het winkeltje ombouwen in onze inkomhal en alles zal deze dag te verkrijgen zijn aan €3 per stuk(behalve jassen en schoenen)!!! Zorg dat je je slag slaagt!

Check ook onze website op http://v2.kwik-korfbal.be/

Met sportieve groeten,