1)Inkomprijzen zaal

- Topleague (A+B+C) € 8,00 (65+ € 4,00)
- B en/of C los van A (Top/Promo/HK 1) € 3,50 (65+ € 2,50)
- Jeugd U19 Top/PromoA, U16 Top € 5,00 (65+ € 2,50)
- Overige jeugd en gewestelijke reeksen € 2,50 (65+ € 2,50)
- Combitickets (per dag) hoogste ticketwaarde + 1,50 €

Indien je dus naast een jeugdwedstrijd ook de A-ploeg wil zien, kan je best een combiticket kopen(bvb. €9,50) i.p.v. enkele euro's op te leggen, dat bespaart ons dan weer bandjes. We denken aan de natuur!

2)betalen Hotel Budapest

Tegen 1/12 dient iedereen, die meegaat naar het Novotel Danube en bevestigd heeft bij Yannick VD of Nancy, volgende over te schrijven:

€178 per persoon voor tweepersoonskamer

OF €356 voor 2 personen voor een tweepersoonskamer

OF €316 voor eenpersoonskamer

op rekeningnummer(supportersrekening, niet deze van Kwik zelf) BE63973372710208 met vermelding van de namen.

Indien het voor jou/jullie moeilijk is, mag je contact opnemen op 0477979252(Yannick) of 0486742754(Nancy).

Ook hoog tijd om vliegticket(s) te boeken! Via Trooperpagina(niet via trooperbot), sites Cheaptickets of Expedia ->extra monnies voor Kwik

Je kan op 29/11 of 30/11 samen met enkele leden van het comité je vlucht boeken op Kwik, maar wel graag vooraf mailen naar nancy.devos@telenet.be.

3)welke activiteiten/evenementen mogen we nog verwachten voor Budapest:

*De kern zal nog snoepzakjes en zeepjes verkopen aan iedereen buiten de club(vrienden, collega's, buren, wijkbewoners, ...)

*Daarnaast zullen ze na elke thuiswedstrijd partymixen(frituurhapjes) verkopen aan schappelijke prijzen

*Marc Ledoux zal tijdens diezelfde thuiswedstrijden heerlijke jenevertjes aan de man brengen

Moeke(van Mathieu) zorgt dan weer voor heerlijke cakejes voor de zoetebekken

*Nancy haalt haar zeepjes en snoepjes boven aan de kassa

*als klap op de vuurpijl kunnen we binnen 2 weken ook nog smullen van heerlijk stoofvlees

Dus: er wordt nog hard gewerkt en er is voor ieders wat wils!

Daarnaast zal er ook een "rossepot" op de toog staan, waar we alle rosse centjes die we over hebben in kunnen verzamelen. Dus haal alles uit je schuif, jas, broekzak en sok onder de matras... en help onze club er mee verder!

Met sportieve groeten,

comité Budapest 2020