Beste leden,

We zijn nog steeds op zoek naar dagverantwoordelijken! Om een duidelijker beeld te schetsen wat er van je verwacht wordt heb ik hieronder een beknopte samenvatting gezet van de taken die je te wachten staan. Elke ouder (lid of geen lid) mag zich opgeven om deze taak op zich te nemen. Als iedereen 1 blokje doet tijdens de training van zijn/haar kind is het snel verdeeld en is het een werkje van niets!

Om je op te geven klik je op de link en kies je uit de openstaande data. Data die reeds door anderen zijn gekozen kan je niet meer terugvinden in de lijst daar deze reeds ingevuld zijn. Je mag natuurlijk meer dan 1 blokje aanduiden!

We hebben eveneens beslist om de ouders de kans te geven om te wachten op de club. Hiervoor gaan we terrasstoelen buiten zetten. Let er wel op dat de kantine gesloten blijft. Iets om te drinken dien je dus zelf te voorzien.

De stoel dien je zelf na gebruik te ontsmetten.

Klik hier om een blokje te kiezen!


De dagverantwoordelijken staan in voor het goede verloop van onze trainingen in juli.

Hieronder krijg je een beschrijving van de taken die dienen uitgevoerd te worden per blokje.

 

Blok 1 (18.00 uur tot 20.30 uur)

  • Openen van de accommodatie

(Indien je niet in het bezit bent van een sleutel wordt dit opgelost voor jou)

  • Klaarzetten van de handgels ter hoogte van de poort aan de kunstgrasvelden.

(De rollende tafel met producten staat klaar achteraan in de sporthal)

  • Klaarzetten van het ontsmettingsmiddel voor de materialen in de ontsmettingszone.

(Deze producten staan in het materiaalkot achteraan)

  • Klaarzetten van de handgels aan de uitgang.

(De rollende tafel met producten staat klaar aan de grote poort in de sporthal)

  • Controleren dat spelers en coaches hun handen ontsmetten
  • Controleren dat alle gebruikte materialen ontsmet worden na gebruik.
  • De spelersgroep tijdig laten vertrekken na afloop van de training.
  • Controleren dat volgende spelersgroep en coaches zich ontsmetten.

 

 

Blok 2 (20.30 uur tot 22.30 uur)

  • Controleren dat spelers en coaches hun handen ontsmetten
  • Controleren dat alle gebruikte materialen worden ontsmet en opgeborgen.
  • De rollende tafel met handgels, aan de ingang, terug in de sporthal zetten.
  • Het ontsmettingsmiddel voor de materialen terug in het materiaalkot zetten.
  • De spelersgroep en coaches tijdig laten vertrekken na hun training.
  • De rollende tafel met handgels aan de uitgang terug in de sporthal zetten.
  • De accommodatie afsluiten.

(Indien je niet in het bezit bent van een sleutel wordt dit opgelost)

 

Ouders worden toegelaten op het terras hetwelk niet dient afgebroken/opgezet te worden. Wij plaatsen alles zo dat deze conform de regels staan. Het is dan ook niet de bedoeling dat men met deze gaat schuiven. De mensen die een stoel gebruiken dienen deze zelf na gebruik te ontsmetten. (Met hetzelfde product als voor de materialen)

Klik hier om een blokje te kiezen!