Ieder seizoen zijn er tal van leuke  organisaties op onze geliefde club. Dit zouden we graag nog uitbreiden mét een goede organisatie die dit ondersteunt.

We zoeken dus geen mensen die telkens weer gaan knutselen of koken, wel personen die mee willen nadenken en als aanspreekpunt willen fungeren.

Hiervoor willen we een groepbij elkaar krijgen die enkele malen per seizoen samenzit(kan ook online) om ervoor te zorgen dat alle evenementen goed geregeld zijn.

Dit team zou idealiter bestaan uit een bestuurslid(Yannick neemt dit op),  iemand uit het jeugdbestuur, een ouder of ouders, kernspelers(Anneleen én Tine, waarvoor dank), een gewestelijke speler, supporter(s) … dus IEDEREEN komt in aanmerking!

Je hoeft geen lid te zijn van Kwik, als je graag mee nadenkt over alles wat er georganiseerd kan worden dan ben je welkom.

Dus wil jij onze organisatie mee helpen en zorgen voor extra (broodnodige) inkomsten: mail naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be of bel naar 0477/97.92.52.

Net voor de eerste competitiewedstrijden (19 en 20/9) maken we bekend wie ons zal helpen, dan mag je uiteraard deze mensen iets aanbieden om hen te bedanken voor hun inzet voor de club :D

Met feestelijke groeten,

Yannick Van Dyck