Moet je 50 jaar oud zijn of in 1 seizoen minstens 50 keer gescoord hebben? Neen!

Het enige waar je over dient te beschikken is gezond verstand en de wil om mee iets te maken van onze geliefkoosde club.

Ben je al jaren aan het denken dat er extra sportmateriaal moet voorzien worden voor onze jeugd? Wil je graag eens een nieuw kleurtje zien in onze kantine? Ben je van mening dat de douches aan veranderingen toe zijn? Dan is dit jouw kans om je stempel te drukken op Kwik KC!!!

Elk jaar is het schipperen tussen verschillende doeleinden met onze (financiële) middelen. We willen onze leden dan ook inspraak geven in de bestemming van deze gelden.

Hiervoor, en ook omwille van de lastige situatie door de pandemie, vragen we als club om eenmalig of jaarlijks €50 bij te dragen bovenop je lidgeld om mee te mogen beslissen waar deze gelden naartoe gaan.

Wat betekent dat concreet? Je stort nu €50 om de club NU te helpen en je naam wordt kenbaar gemaakt op de website en andere kanalen. Je stort volgend jaar de €50 en mag samen met iedereen die dit deed een gezamenlijk doel uitkiezen(via stemming) waar het bedrag naartoe gaat. Zo simpel is het.

In mei worden steeds de voorstellen op tafel gelegd tijdens een overlegmoment en gestemd waar het geld voor het komende seizoen naartoe gaat.

In tegenstelling tot het betaalde lidgeld of een gesponsorde som, kan jij via deze weg jouw eigen “goede doel” kiezen(als het gestemd wordt door de andere leden van de groep van 50) en onze club weer wat leuker/professioneler/mooier maken.

Daarnaast wordt er steeds een lijst gepubliceerd met de namen van de groep van 50 van het huidige seizoen. Reageer je snel, dan kom je als eerste op de lijst!

Geïnteresseerden kunnen zich opgeven bij katya.bartok@kwik-korfbal.be

Groeten vol verwachtingen,