Voorwoord:

Zoals aangekondigd is hij er dan: onze nieuwsbrief!

Om volgende edities leuk, interessant en gevuld te houden, hebben we jouw inbreng nodig. Deze week zijn er geen inzendingen ontvangen, maar leuke weetjes, nieuwtjes of vooruitzichten zijn meer dan welkom. Ook vragen, die mogelijk andere leden zich ook stellen, kunnen we beantwoorden in deze nieuwsbrief uiteraard.

Stuur steeds ten laatste voor maandag 18u je boodschap en je zal deze dan zien verschijnen op dinsdag of woensdag.

We zullen jammer genoeg de zonnige dagen stilaan achter ons moeten laten, al kunnen onze jeugd-, kern- en gewestelijke spelers weer voor een zonnestraaltje zorgen komend weekend. Zij zullen wederom het beste van zichzelf laten zien en Temse/AKC/KCBJ/Floriant en Boeckenberg bekampen. Kom hen aanmoedigen, aanvuren, ondersteunen, … met RESPECT voor iedereen.

We zitten nog steeds in Coronatijdperk en vragen dan ook aan alle leden, sympathisanten en bezoekers om alle richtlijnen op te volgen. Enkel zo kunnen we op een veilige manier ons favoriete tijdverdrijf en/of sport blijven beoefenen.

Hieronder lees je nog meer over aankomende activiteiten, de Kwik-mondmaskers, de evenementencel, groep van 50, … Dus veel leesplezier!

download hier de volledige nieuwsbrief