Beste leden en lezers,

Vorige week moest de nieuwsbrief nog op gang komen, deze week is hij al wat opgewarmd, volgende week op kruissnelheid? Dat hangt van jullie af! Iedereen mag een weetje, verslag(geen epistel), rubriek(interview?) of dergelijke doormailen. Als je nog maar denkt dat iets interessant is: yannick.vandyck@kwik-korfbal.be mailen!

Voor onze kern was het net niet dit weekend tegen de panters, maar ze weerden zich tegen al het wit-blauwe geweld! We moeten wel toegeven dat ze in de 3 kernploegen nog steeds toppers hebben rondlopen, al dan niet uit ons Belgenlandje. Onze C-tjes hebben zich niet laten doen door de verschillende ex-internationals van de blauwhemden, chapeau! De gewestelijken deden het ook weer veruit van slecht, knap van die “oude/jonge” rotten ;)

Wij <3 onze supporters!!! En we zullen ze ook nodig hebben om ons hoger te doen eindigen dan afgelopen zaalseizoen… We roepen dus iedereen op om onze biekes te komen aanvuren aankomend weekend en alle energie te steken in de positieve “support”. C’mon Yellow Blacks!!!

Onze jeugd beleefde wisselende successen, maar vanaf de zaalcompetitie kunnen we ons meten met teams van ons niveau. Herbekijken (door KBKB) van de nationale tornooien om de reeksindelingen te maken? Wie zal het zeggen?! Ook zij verdienen tijd en aanmoediging. Bee there!

Daarnaast willen we nog eens iedereen er op attent maken dat je ten allen tijde je mondmasker moet ophouden als je rechtstaat. Enkel als je zit of consumeert mag je dit achterwege laten. Laat ons het goede voorbeeld geven, niet alleen omdat het moet, maar ook omdat we als club hoge boetes kunnen ontvangen, en u ook!!!

Alles over de wedstrijd van de kern, evenementen, onze overlegorganen, mondmaskers, wist je datje, … lees je hieronder. Dus veel leesplezier!

lees hier verder