Beste leden en lezers,

De eerste punten van onze A-ploeg zijn binnen! We mogen er van op aan dat ze nu in de goeie flow zijn en Ri4a/Deurne, die evenveel punten hebben, er ook aan zal moeten geloven komend weekend.

Ook deze week werden er weer verschillende wedstrijden uitgesteld of afgelast wegens besmettingen of personen/ploegen die in quarantaine moesten. Onze jeugd moest het opnemen tegen enkele kleppers, hopelijk volgende week terug vieren met een overwinning.

De maatregelen voor sportclubs werden wederom aangepast, onze kantine en kleedkamers mogen niet open en de zaalcompetitie gaat voorlopig niet van start. Wanneer we hierover meer vernemen zal u dit via mail of de nieuwsbrief snel vernemen. Er worden tevens minder toeschouwers toegelaten tijdens outdoorwedstrijden, we kunnen hierbij enkel het gezonde verstand van mensen aanspreken.

De oproep voor de klusjesdag zaterdag leverde enkele harde werkers op, helaas vissen we hiervoor steeds in dezelfde poel. Er werd serieus geklust aan de buitenkant van onze sporthal, binnenin werd alles opgeruimd, de tribune werd gepoetst, al het sportmateriaal werd gesorteerd en de container naast de sporthal werd in gebruik genomen. Voor dit laatste bedanken we onze T1 Bo Van Hoof! Voor al het naarstige geklus willen we toch Noah, Margot, Vanessa, Katja, Ann V, Vera, Peggy, David, Ken C, Tony, Yannick VD en Marc L(hopelijk niemand vergeten) in de bloemetjes zetten. Ook Jules en Maria waren aanwezig om een deskundig oogje in het zeil te houden ;)

Verder in de nieuwsbrief kan u verslagen, oproepen, mogelijkheden om de club te steunen, maatregelen, weetjes en meer over onze take-away terugvinden.

Als je iets interessant,/leuk/grappig mee te delen hebt aan de ganse club dan mag je dat steeds mailen naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be

Veel leesplezier