Beste kwikkers en sympathisanten,

Het blijft een zeer vreemde en onaangename periode, waarin sport jammer genoeg maar begrijpelijk van ondergeschikt belang is. We hopen dat iedereen die we liefhebben en aan onze club op één of andere manier verbonden is, gezond mag blijven.

We moeten u helaas het overlijden van Georges Hulin en Irma Lejeune, de ouders van Rony Hulin(man van Anita Stynen, beide gewezen spelend lid bij onze club), grootouders van Yves Hulin(bestuurslid) melden. Zij stierven kort na elkaar aan verschillende complicaties en zullen terug op elkaar kunnen steunen op een mooiere plaats. We wensen de familie veel sterkte in deze moeilijke tijden!

Wat wel een positief nieuwtje is: we starten de trainingen tot en met de U12 outdoor terug op indien de jeugdtrainers daartoe in staat en akkoord zijn.

Verdere informatie over de competitie volgt hopelijk midden december na beslissing van het Overlegcomité, maar tot dan proberen we contact te houden met jullie door middel van aanbieden van verschillende producten, uitdagingen voor jong/oud/sportief/minder-sportief, een tekenwedstrijd, …

De evenementencel zit niet stil en wil jullie bezig en betrokken houden. We vragen niet enkel om de club te steunen, maar voorzien zelf ook wat leuke zaken voor jullie ;)

Meer info volgt spoedig, ook omtrent de Heilige Man die sinds kort in het land is!

Als je iets interessant,/leuk/grappig mee te delen hebt aan de ganse club dan mag je dat steeds mailen naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be

Veel leesplezier via deze link!