Beste (stemgerechtigde) leden,

morgen om 19u30 gaat onze eerste online Jaarlijkse Algemene Vergadering van start. Vanaf 19u kan je reeds in de videoconferentie toegelaten worden.

We hebben daarnaast al wat stemmen mogen ontvangen, maar willen vragen aan alle stemgerechtigde leden om vandaag nog hun stem uit te brengen, anders zal deze JAV niet rechtsgeldig zijn.

We willen vragen om tijdens de vergadering je camera en microfoon uit te zetten, de chat enkel te gebruiken indien hoogstnodig en je kan je virtuele hand opsteken als je een vraag hebt.

link om deel te nemen:

Deze link kan je vanop je laptop gebruiken om de Google Meet-JAV bij te wonen. Indien je op je smartphone wil volgen dien je eerst de app “Google Meet” te downloaden.

Het is mogelijk dat je moet worden toegelaten in de vergadering, dit zal dan gebeuren door de bestuursleden. Als u problemen ondervindt om in de vergadering te geraken, mag je steeds bellen op 0477/97.92.52.

Met vriendelijke groeten,