Sint

We kregen bericht van de Goedheilige man dat hij het niet veilig vindt om zondag 5/12 in een overvolle kantine onze kinderen te voorzien van de verdiende cadeautjes en het nodige snoepgoed. We vroegen hem of het voor hem dan wel mogelijk was onder het afdak buiten indien het weer dit toelaat, en anders in de zaal met de deuren wagenwijd open. De Sint verwacht de brave kindjes van onze club tegen 10u en hij zal zeker voldoende tijd maken voor al onze kleine rakkers. Hij stuurde volgende woorden: “Ik en mijn Pieten kijken er weeral naar uit om die jolige bijtjes te zien op deze Corona-proof manier. Tot zondag!”

Als club verwelkomen wij wel de ouders in onze kantine om iets te drinken vanaf 9u30 aanstaande zondag. Als alle kinderen hun momentje hebben gekregen met de Heilige Man zullen ze zich nog tegoed kunnen doen aan overheerlijke poffertjes. Kleed jullie kinderen dus goed warm aan om onze Spaanse vrienden te verwelkomen. Tot zondag!

Maatregelen

Vanaf maandag 29/11 worden er geen toeschouwers meer toegelaten tijdens trainingen, oefenwedstrijden en wedstrijden in onze zaal. Iedereen die op de club komt moet zich dus laten scannen(Covid Safe Ticket) achter de toog of aan de inkomtafel.

Hieronder alle maatregelen opgesomd:

• Sporttrainingen en wedstrijden mogen blijven doorgaan, ook indoor
  • Mondmasker voor iedereen vanaf 10 jaar behalve tijdens het sporten, zowel indoor als outdoor.
  • De aanwezigheid van publiek binnen is verboden. Een minderjarige tot en met 17 jaar kan wel vergezeld worden door twee meerderjarigen.
  • Alle aanwezigen vanaf 10 jaar (publiek, medewerkers, … ) moeten verplicht een mondmasker dragen en respecteren een afstand van 1,5 meter tussen elk gezelschap.
  • Kantines moeten verplicht sluiten om 23 uur.
  • Er mogen maximaal  6 personen aan een tafel (kinderen tot en met 12 jaar worden hierbij niet meegeteld), met uitzondering voor grotere huishoudens.
  • Je moet verplicht blijven zitten aan tafel behalve om zich naar toilet/kleedkamers of toog te verplaatsen.

Spaghetti zaterdag 4/12

Noortje zal aanstaande zaterdag van 17u tot 20u lekkere spaghetti maken voor alle hongerigen. Spelers kunnen zich dus ook inschrijven en misschien ook belangrijk: je steunt er onze club ook een stukje mee in deze barre tijden. Gelieve tijdig jouw portie(s) te reserveren rechtsreeks bij Noortje, onder de facebook-artikelen of via de Kwik-mail.

Livestream kern

Na overleg tussen verschillende clubs, zullen de wedstrijden van dit weekend via livestream te bekijken zijn. Wij zullen dit ook afspelen op het grote scherm in de kantine. Als je dus zeker wil zijn dat je niets van de wedstrijd mist kan je steeds met een koud of warm drankje in onze kantine mee komen volgen. We zullen de link voor de livestream ook kenbaar maken, zodat je wanneer je echt verhinderd bent(en bijvoorbeeld zoals de Sint en anderen in Spanje zit) toch mee kan volgen.

We doen wel een oproep: indien je kan komen kijken in de kantine en onze club een warm hart toedraagt, kom dan onze clubkas spijzen. Enkel samen zullen we er komen!

Wij zorgen voor de verluchting en de CO2-meter, zorgen jullie voor aangepaste kledij en de goeie sfeer?!