Helaas moeten we u tijdens deze feestdagen het trieste nieuws melden van het overlijden van onze geliefde Rosa (Cortebeeck), de moeder van Carina en Luc De Laet, grootmoeder van Dimi, Joeri en Matthijs. Ze was weduwe sinds 1992 en laat verschillende Kwik-spelers en supporters achter.

Onze geliefde Rosa stierf op 26 december jongstleden aan maagkanker op 82-jarige leeftijd. De huidige generatie kent ze als vurige fan van haar kleinkinderen, de iets ouderen weten dat ze voor Kwik vaak aan het naaien en breien ging. De haarscherpe analyses van de wedstrijdscores zullen we nooit vergeten.

Ik liet me vertellen dat Rosa een zeer lieve en grappige grootmoeder was, wat we ons allemaal wel kunnen inbeelden. We onthouden haar mooie lach en positivisme. Ik vermoed dat menig speler en supporter haar in gedachten nog zullen horen roepen op haar kleinkinderen.

We wensen dan ook de nabestaanden, familie en vrienden veel sterkte in deze moeilijke tijden en hopen dat ze veel warmte vinden bij elkaar.