We zijn enorm blij te mogen melden dat vanaf volgend seizoen, Jonas Lemmens terugkeert naar zijn en onze geliefde club! Misschien had je het ergens al eens opgepikt, maar na ook de selectie van Dalto in te lichten over zijn terugkomst, willen wij dit nu ook graag hier bekend maken bij ons.

Jonas trok vorig jaar naar de Nederlandse club Dalto/Klaverblad Verzekeringen, waar hij met plezier en toewijding een jaar trainde en speelde.
“Dalto heeft me van dag 1 enorm goed ontvangen. Het is een warme, sfeervolle en prachtige club, had me niet beter kunnen wensen!”

Het aantal uren op en neer rijden en de investering die niet recht evenredig waren met de verwachtingen hebben hem ertoe doen beslissen om terug te keren naar Kwik. “Ik heb geen seconde spijt van mijn NL-avontuur, heb hier veel bijgeleerd en vind het ook wel jammer dat het na 1 jaar al moet eindigen. Ga met een fijne herinnering en ervaring weer terug naar de Kwikkers!”

We zijn natuurlijk uitermate blij om Jonas officieel terug te verwelkomen in onze club en kijken er met zijn allen naar uit om hem terug tussen onze lijnen te zien verschijnen!