Beste leden,

Zoals verteld op onze JAV openen we een wedstrijd om het officiële wedstrijdshirt van onze club te ontwerpen. Het wedstrijdshirt zal gedragen worden door al onze teams voor de komende jaren.

Ben jij creatief of wil je het er gewoon eens op wagen.. Laat je volledig gaan en zend je ontwerp zeker naar ons door!

De winnaar van deze wedstrijd zal niet alleen zijn of haar creatie zien gedragen worden door alle spelers van onze club, eveneens krijgt deze een mooie prijs!

Alvorens je begint te ontwerpen dien je volgende regels in acht te nemen:
- Je mag geen kopie maken van bestaande shirts (ook niet van andere sporten/merken) Maak er iets uniek van!
- Natuurlijk moeten onze clubkleuren (geel/zwart) gebruikt worden.
- Het logo van kwik moet erop verwerkt worden (kan je onderaan downloaden).
- Geen afbeeldingen of teksten gebruiken die niet toebehoren aan de club of auteursrechtelijk beschermd zijn.
- je dient het sjabloon te gebruiken hetwelke je hieronder kan downloaden. (je mag dit afdrukken en inkleuren of via de computer bewerken)

Je ontwerp dient ten laatste 24/04/2022 23.59 uur via mail te worden afgeleverd aan kwikclubtenue@gmail.com
(vragen eveneens aan dit e-mailadres richten)

Klik hieronder om de nodige documenten te downloaden.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met sportieve groeten,

Bestuur Kwik KC