Onze kern treedt sinds begin van dit seizoen aan in nieuwe outfit van kledijleverancier JOMA. Op termijn zullen ook alle onze jeugdteams de overstap zetten naar JOMA kledij, zodoende allemaal uniform gekleed onze club kunnen vertegenwoordigen. Indien u alvast de nieuwe clubkledij wenst te bestellen, dan kan dit via de nieuw opgezette webshop! Met dank aan het JOMA-team!

Klik hier om rechtstreeks naar de webshop te gaan of ga via het submenu CLUB > WEBSHOP CLUBKLEDIJ.

Bij het afsluiten van uw bestelling in de webshop dient u onderstaande code in te vullen, zo geniet u van 30% korting op uw ganse bestelling!

PROMOCODE: KWIK-2016-2017

Deze kortingscode geldt niet alleen op de bestelling van KWIK-clubkledij maar ook op alle JOMA teamwear artikelen die u online kan bestellen! Uw bestelling zal afgeleverd worden bij onze nieuwe partner, SOCCERTIME te Schoten.