De reguliere zaalcompetitie voor onze kernploegen zit erop en we kunnen spreken van een succes.

Onze A-ploeg behaalde een 5de plaatst en vullen daarmee de vooropgestelde verwachtingen in. Echter de kroon gaat naar onze B-ploeg die in hun eerste jaar Top League direct de tittel pakken. Een knappe prestatie en gezien het competitieverloop dik verdient ook.

België kan zich nu gaan opmaken voor de finaledagen te Herentals in de weekends van 17-19 maart en 24-26 maart ’17.

En Kwik is wederom van de partij met 3 jeugdploegen. De U12, de U16 en de U19 eindigden alle 3 op de eerste plaatst en kunnen zich nu al kampioenen noemen van de reguliere competitie. Onze U16 zelfs ongeslagen met een 28 op 28. Voor onze U12 is het de eerste keer dat ze naar Herentals gaan, waar onze U16 en U19 reeds eerder mochten proeven van dit topevenement! Alvast een dikke proficiat aan alle spelers, trainers, begeleiders, enz.

Op vrijdag 17 maart spelen onze U19 hun kruisfinale tegen AKC en dit om 19:00 uur. Op zaterdag is het vroeg dag voor onze U12, want zij bijten de spits af met de eerste wedstrijd om 9u00 tegen Boekenberg.  De U16 spelen hun wedstrijd in de namiddag om 14u30 en dit tegen Scaldis dat ultiem zich nog kon plaatsen voor een plek in de kruisfinales ten koste van Vobako.

Hopelijk kunnen we rekenen op een talrijke opkomst van onze supporters op beide dagen. Met jullie steun hopen wij aan het nu al geslaagde seizoen een verder succes te breien met hopelijk ook 3 finalewedstrijden in het weekend van 24-25 maart ’17.

Patrick