Sinds de Jaarlijks Algemene Vergadering beschikken alle leden over een persoonlijk KWIK – TWIZZIT account.

Deze account kan u online raadplegen via onze website of volgende link: http://login.twizzit.com/ .

Uw persoonlijke login en paswoord werden reeds op zaterdag 6 mei verstuurd. Indien u nog geen login code en paswoord heeft ontvangen dan graag even een mailtje sturen naar ken.coekaerts@kwik-korfbal.be of joeri.isenborghs@kwik-korfbal.be. Waarschijnlijk is deze bij de eerste versturing in uw spam folder gekomen of beschikten we toen nog niet over uw persoonlijk e-mailadres.

Zoals tijdens de JAV uitgelegd door onze ombudsman Yannick Van Dyck, kan u na ontvangst van u login uw persoonlijke gegevens raadplegen en corrigeren indien nodig. Belangrijk om te weten is dat uw persoonlijke gegevens ook rechtstreeks gekoppeld zijn aan de ledenlijst van de club en ook die van de KBKB. Zodoende hopen KBKB alsook onze vereniging steeds over de meest correcte gegevens te kunnen beschikken zodat we u steeds snel maar vooral correct kunnen informeren.

Alle persoonsgegevens zijn voor intern gebruik en worden beschermd volgens de privacy wetgeving en worden niet gedeeld met derden zonder uw persoonlijk goedkeuring.

Eerst daags zullen alle leden ook via mail en via TWIZZIT hun factuur mbt de lidgelden voor het seizoen 2017 – 2018 ontvangen.

Mogen we dan ook iedereen vragen om hun contactgegevens deze week nog te bekijken in TWIZZIT zodat de lidgeldfacturen correct verstuurd worden.

We vragen ook aan iedereen om een pasfoto te uploaden bij de persoonlijke contactgegevens welke zal dienen als foto voor u spelerslicentie. Deze foto is wel onderworpen aan enkele vormverplichtingen zoals hieronder doorgegeven:

• profielfoto dient een digitale foto te zijn in .jpeg formaat
  • met lichte, egaal gekleurde en voldoende contrasterende achtergrond
  • Het moet een frontale portretfoto zijn zonder andere personen of voorwerpen op de achtergrond
  • Gezicht naar de lens gericht, duidelijk zichtbaar en voldoende scherp
  • Het volledige gelaat dient zichtbaar te zijn
  • Neutrale gezichtsuitdrukking (lachen mag)
  • Ogen open en vooruitkijkend

Indien u volgend seizoen veranderd van lidmaatschap (bijv.: spelend lid naar adherent of steunend lid of vice versa) of indien u uw lidmaatschap wenst te beëindigen graag onze secretaris hiervan op de hoogte brengen via ingrid.roosenboom@kwik-korfbal.be en ook ken.coekaerts@kwik-korfbal.be of joeri.isenborghs@kwik-korfbal.be mee in cc zetten svp. Let wel: spelende leden en adherenten dienen dit te doen voor 31/5 en dit via aangetekend schrijven naar onze secretaris en de KBKB.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Raad van Bestuur Koninklijke KWIK Korfbalclub VZW