Beste Kwiksupporters

Zoals elk jaar bieden wij als club de mogelijkheid om een abonnement aan te kopen voor AL onze thuiswedstrijden in de zaal.

De prijs van een abonnement bedraagt €45 voor leden. Voor niet leden bedraagt dit €50.

Onze adherenten en steunende leden hoeven niet te reageren op dit bericht daar dit in hun lidgeld verwerkt is.

De abonnementen kunnen besteld worden door een mailtje te sturen naar

joeri.isenborghs@kwik-korfbal.be

Eveneens kan je hier meer info verkrijgen indien gewenst.

Weet dat de inkom voor de wedstrijden al snel €8 kan bedragen dus je doet zeker een goede zaak!!

Het abonnement is voor alle duidelijkheid geldig voor alle thuiswedstrijden van Kon. Kwik Kc. (Kern en jeugd)

Bestel het snel!

De abonnementen zullen klaarliggen aan de kassa bij de eerste thuiswedstrijd van onze 1ste ploeg. (en eventueel volgende ook natuurlijk)

Mensen die een abonnement bestellen via email dienen hun abonnement te betalen aan de inkom bij ontvangst.

Alle supporters op post!

Het bestuur.