Anderhalve maand nadat het startschot werd gegeven voor de renovatie van KWIK INDOOR zijn de werken aardig opgeschoten.

Alle oude rommel werd vakkundig afgevoerd, de tribune volledig gedemonteerd en de resten van de AFBRAAKPARTY opgeruimd. Langst deze weg willen we dan ook alle vrijwilligers die hielpen bij de afbraak van de zaal van harte bedanken! Zonder jullie hadden we nooit zo ver gestaan!

Ook voor de organisatoren van de AFBRAAKPARTY een dikke pluim! Het feestje ging door tot in de vroege uurtjes, drank vloeide rijkelijk, de DJ's waren uitmuntend en de sfeer was top! Aan al onze kernspelers en alle vrijwilligers die op deze avond/nacht de handen uit de mouwen hebben gestoken, bedankt!

Bedankt dat jullie weer een onvergetelijk pagina in de geschiedenis van onze vereniging hebben geschreven!

We naderen stilaan tot het moment suprême! Op 18/06 zal onze partner Janssen en Fritsen starten met het plaatsen van de nieuwe sportvloer. Aansluitend zal de firma COS de nieuwe tribune plaatsen en zullen we, zonder onvoorzien oponthoud, in september onze sporthal feestelijk kunnen inhuldigen.

Echter tot die tijd dienen nog wel enkele zaken geregeld te worden waarop we wederom beroep zullen doen op jullie vrijwillige inzet. Zo zal tijdens het weekend van 15-16-17/06 een nieuwe lichtstraat gehangen worden waar vroeger de tl-verlichting boven de tribune hing. Tevens dienen er extra elektriciteitsvoorzieningen gelegd te worden voor de aansluiting van de nieuwe tribune alsook zullen er extra netwerkkabels getrokken worden in de sporthal ter voorbereiding op toekomstige projecten. Deze werken zullen onder leiding staan van Tony Van Gulik.

Wij zoeken voor dit betreffende weekend van vrijdagavond 15/06 tem zondag 17/06 nog enkele beschikbare vrijwilligers die Tony zouden kunnen/willen helpen bij het installeren van de nieuwe verlichting en het plaatsen van de nodige bekabeling. Graag contact opnemen met Ken Coekaerts voor meer details (0472/83.68.96 of ken.coekaerts@kwik-korfbal.be)

Tot die tijd is de zaal verboden terein voor onbevoegden. De nieuwe chape die afgelopen week werd geplaatst dient enkele weken uit te harden en mag niet betreden worden totdat deze zijn volle sterke verkregen heeft.

Overige werken die nog op de planning staan:

1. vernieuwing van de veiligheids/vluchtdeuren
  2. plaatsen van extra isolatiepanelen waar de oude tribune heeft gestaan
  3. grondige poetsbeurt van de sporthal na afloop van de werken

Met betrekking van de aanbouw van onze nieuwe berging is er nog geen verder nieuws te melden. De eerste ontvangen offertes liggen momenteel een stuk boven het voorziene budget. We gaan de komende weken terug rond de tafel zitten met alle aannemers en hopen ook in dit project snel de eerste schop in de grond te kunnen steken!

Hieronder vinden jullie alvast enkele foto's van de vordering van de werken van afbraak tem plaatsing van de nieuwe chape!

Tot langst de lijn!

Raad van bestuur Kon. KWIK KC