Beste Leden,

Sinds begin dit jaar hebben we een nieuwe sponsor:

Keurslager Buys

Wij hebben reeds in het verleden gebruik gemaakt van hun producten om te serveren tijdens wedstrijden en/of evenementen. Uiteraard zullen we dit in de toekomst verderzetten, maar deze keer dragen zij ook bij in de ondersteuning van onze club.

Keurslager Buys staat gelijk aan jaren ervaring waarbij versheid, kwaliteit en service centraal staan. Bovendien kan je bij hen terecht voor dagverse menu's en een uitgebreide cateringservice!

Zoals tijdens onze jaarlijkse algemene vergadering reeds vermeld, willen we onze samenwerking op lange termijn trachten te bewerkstelligen. Daarvoor kunnen jullie als leden bijdragen door af en toe ook zelf gebruik te maken van de producten/diensten van onze sponsors. Aarzel dus zeker niet om bij hen charcuterie, vlees, broodjes, BBQ,... te bestellen.

www.keurslagerbuys.be

Dit zal ervoor zorgen dat we slagkracht hebben om de samenwerking op termijn te behouden of zelfs te versterken. Wie weet, kunnen we in de toekomst bekomen dat leden extra korting krijgen bij hen. We zullen als club altijd ons best doen dat zowel leden als club er beter van kunnen worden.

Vergeet bij bestellingen zeker niet te melden dat je lid bent van Kwik KC!

Met vriendelijke groeten,
Sponsorcel Kon. Kwik Korfbalclub