Vanaf heden hebben we de beslissing genomen als club om de samenwerking aan te gaan met Trooper.

Trooper is een platform met een heel gamma aan onlineshops die actief zijn in de meeste sectoren. Zij hebben met al deze shops een percentage of bedrag vastgelegd dat terugstroomt naar onze vereniging als dank voor uw aankoop.

Leden en alle mensen die zich betrokken voelen met de club kunnen vanaf nu via dit platform hun aankoop doen bij uw gewenste onlineshop zonder zelf iets extra te moeten betalen en tegelijkertijd ondersteunt u uw geliefde club. Als club krijgen we zo bijkomende financiële middelen om te gebruiken voor sportieve, maar ook extra sportieve zaken. Er zijn ondertussen bijna 2000 verenigingen die hier gebruik van maken en hoe meer leden, hoe meer shops en betere percentages er in de toekomst nog kunnen bijkomen.

Hoe werkt dit?

1) U gaat naar het platform via volgende paginalink:  https://www.trooper.be/kwik
2) U gaat op zoek naar uw onlineshop.
3) U klikt op uw gewenste shop ( 1ste keer dien je uw naam en e-mailadres in te geven).
4) U wordt automatisch doorverwezen naar de shop en doe gewoon uw aankoop en betaling.

U zal automatisch een mail ontvangen van Trooper met de bevestiging van uw aankoop en later krijgt u te horen welk bedrag naar de club gaat.
De eerste 4 EUR voor Kwik KC is al een feit!

Zet alvast deze pagina www.trooper.be/kwik in uw favorieten en laten we met z'n allen veel geld bij elkaar Troopen!!!

Wij danken jullie voor de medewerking!
Met Trooper groeten,

Sponsorcel Kon. Kwik Korfbalclub