Beste Leden,

Binnenkort start het nieuwe korfbalseizoen alweer en we zijn verheugd om u te melden dat er ook enkele nieuwe sponsors de samenwerking met onze club zijn opgestart voor de komende 3 jaar.

Eerst en vooral hebben we een NIEUWE MEDE-HOOFDSPONSOR

VOORKOMEN EN BESCHERMEN,
VAN SCHIP TOT HUIS

Descroes is een echt Antwerps fumigatiebedrijf, het ontsmetten en behandelen van schepen in de haven van Antwerpen is het DNA van ons bedrijf. Vandaag bieden wij bedrijven en particulieren alle diensten en producten voor een veilige en gezonde omgeving, vrij van ongedierte en schadelijke gassen: gasvrijmetingen, fumigaties, ongediertebestrijding en huidverzorgingsproducten, ook bijzondere diensten zoals Crime Scene Cleaning (CSC) in opdracht van het parket en het ontruimen en reinigen van appartementen en woningen in opdracht van een stadsbestuur of particulieren. Ontdek op deze website alle troeven van ons bedrijf!

Hun logo en bedrijf zal u tijdens de komende seizoenen zeker veel tegenkomen langs de lijn en op het veld!

Vervolgens kunnen wij ook een nieuwe shirtsponsor U14 melden:

C.S.B.
                                landmeetkundig expertise bureau

Onze firma werd opgericht in 1981, als expertise- en schaderegelings- kantoor, onder de naam Claim Settlement Bureau.
De afkorting C.S.B. werd de courante benaming.

In 2007 werd de afdeling "landmeten" toegevoegd en werd C.S.B. de afkorting voor Claims & Surveyor Bureau. Ook de zaakvoerder verjongde. Onze huidige zaakvoerder, beëdigd landmeter-expert ing. Jan Traets (LAN/04 332), heeft de opleiding industrieel ingenieur bouwkunde optie uitvoeringen en optie landmeter genoten. Bij de opstart van deze afdeling had hij reeds meer dan 5 jaar ervaring als landmeter bij o.a. een grote aannemer burgerlijke bouwkunde en een groot landmeetkantoor. Sindsdien is C.S.B. meer en meer geëvolueerd naar een landmeetkundig - expertise bureau.

Voor leden die gebruik willen maken van de producten en diensten die deze bedrijven aanbieden, kan u meer informatie en contactgegevens vinden op hun desbetreffende website.

Wij danken hen uiteraard uitgebreid voor hun steun en een succesvolle samenwerking!

Met sportieve groeten,

Sponsorcel Kon. Kwik Korfbalclub