Aanspreekpunt: Barbara Amerlynck

Afstand:

We dringen er op aan om steeds de nodige afstand te bewaren en enkel de 1,5m te overschrijden als speler/coach op het speelveld of als u zich in de gezinsbubbel begeeft.

Ontsmetten:

De handen dienen nog steeds bij aankomst en nadien regelmatig ontsmet te worden, net als de gebruikte materialen.

Mondmaskers:

Deze zijn overal op onze site verplicht, tenzij op het speelveld(wel voor officials op de bank die 1,5m afstand moeten houden) of als je aan een tafel zit. De barmedewerkers dragen tevens een masker achter de toog.

Registreren:

Iedereen die op de club toekomt dient zich te registreren via de QR-code. Indien je dit niet zelf kan, is het steeds mogelijk om dit aan een medewerker of Smartphonebezitter te vragen.

Cafetaria:

Onze buitenbar aan de velden zal open zijn en draagt de voorkeur. De cafetaria zal open ijn bij slecht weer of veel volk. Hier mag er maximum met 5 aan een tafel gezeten worden met een maximum van 60 personen in onze kantine. Wanneer u niet aan het bestellen bent dan gaat u zitten aan een tafel, rechtstaand consumeren is niet toegestaan in de kantine. In de bestelzone zal u aan het beginpunt(vak) de bestelling kunnen doorgeven, aan het eindpunt(vak) kan de bestelling opgehaald kunnen worden. Leeggoed kan op de tafel tegen de muur geplaats worden, gelieve dit op eigen initiatief te doen, zodat de barmedewerkers zich zo weinig mogelijk tussen de supporters moeten bewegen.

Kleedkamers:

Onze kleedkamers zijn toegankelijk voor gebruik, de douches ook, maar om de afstand te bewaren worden er maximum 2 personen tegelijk toegelaten.

Drank spelers:

Neem enkel je eigen drinkbus mee op het speelveld.

Toeschouwers:

Onze supporters dragen ten allen tijde(tenzij gezeten) een mondmasker en zorgen voor 1,5m afstand van elkaar. Een eigen stoeltje meebrengen wordt aangeraden. Er mogen maximum 400 toeschouwers aanwezig zijn

Circulatieplan:

Gelieve de pijlen te volgen. De ingang situeert zich links van de sporthal bij aankomst, de uitgang rechts aan de kant van de kleedkamers. In de gang en kantine dient u steeds rechts te houden.

Niet houden aan de richtlijnen:

Elke bezoeker van onze club krijgt het mandaat om personen die de maatregelen niet naleven aan te spreken. Bij weerspannigheid wordt de verantwoordelijke bestuurder aangesproken en zullen wij genoodzaakt zijn om de weerspannige persoon te laten verwijderen.