De meesten onder jullie kennen onze software onder de naam ONLI. Na vijf succesvolle jaren hebben we besloten om ONLI een volledig nieuw jasje te geven. Niet alleen is de interface helemaal vernieuwd, we hebben ook om van de gelegenheid gebruik gemaakt om onze naam te veranderen.

Samen met Duval Branding gingen we aan de slag en we zijn dan ook heel trots om jullie aan te kondigen dat we voortaan als Twizzit door het leven gaan. Hopelijk vinden jullie onze nieuwe website en de vele functionaliteiten ook geslaagd!

De creatieve IT-aanpak van Twizzit heeft onze interne en externe
communicatie een serieuze kwaliteitsinjectie gegeven.

Dankzij het groeiende succes van de hockeysport, reizen er overal in het land nieuwe hockeyclubs uit de grond. Meetjesland is één van deze nieuwe clubs. Ze zijn nog maar net van start gegaan en tellen al 50 enthousiaste leden en een gemotiveerd bestuur. Deze club is GOED BEZIG!

We zijn te gast tijdens de "Dag van de Sportclubbestuurder" op zaterdag 11 oktober in Oost-Vlaanderen en op 22 november in Antwerpen. Hier zullen we een workshop geven van anderhalf uur over het gebruik van twizzit. Je leert er onder andere hoe je twizzit kan opzetten voor je club en op welke manier de belangrijkste modules kunnen worden gebruikt.

Interesse? Schrijf je dan snel hier in.

Op 15 september zijn we uitgenodigd op het congres in Putte. Alle sportclubs uit de gemeente Putte kunnen hieraan deelnemen. We zullen er kort uitleg geven de mogelijkheden van Twizzit en de voordelen voor clubs . Inschrijven kan hier. Hopelijk tot dan!

Tarieven        Functionaliteiten        Jobs        Referenties        FAQ & Support       Contact       Terms