Er worden weer 3 opleidingsavonden voor wedstrijd- en shotklok georganiseerd door het Comité Wedstrijdzaken.

De clinics zijn ingepland op:

• 30 september 20u00
  • 7 oktober 20u00
  • 14 oktober 20u00

Alle clinics gaan door op het Bondsgebouw van de KBKB (Gabriel Vervoorstraat 4 te Deurne).

Gelieve op voorhand in te schrijven aan de hand van dit formulier.

Vanaf dit seizoen spelen alle A-teams vanaf de U16 met shotklok. Elke thuiswedstrijd zal er dus iemand nodig zijn om deze te bedienen(ook wedstrijdtafel nog steeds).
Om dit te mogen doen heb je een licentie nodig.
Je dient hier 1 avondje een opleiding voor te volgen en dan heb je dit levenslang.

Hoe meer mensen de licentie hebben hoe minder dat iedereen hier mee belast wordt en dan kan het mss beperkt worden tot 1x per persoon dat je deze taak dient uit te voeren.

DUS: schrijf je in en help je kids, vrienden, vrijwilligers en club een beetje uit de nood!