Van 9 tot 11 januari strijden onze spelers in Budapest voor die felbegeerde titel, de Europacup!

En wij gaan mee, jij toch ook?!

Infomoment 20/10

We houden een infomoment op zondag 20 oktober om 13u(tot +/-14u), voor iedereen die meegaat of interesse heeft. We stellen dan de stad voor, de zaal(die we gisteren eindelijk bevestigd kregen) en mogelijk het hotel waar we zullen verblijven(+/- €50 per nacht).

De keuzeopties zijn de volgende:

Ik ga mee naar Budapest en kom naar het infomoment

Ik ga mee en kom niet naar het infomoment

Ik ga niet mee maar kom toch naar het infomoment

IEDEREEN die meegaat naar Budapest of naar het infomoment komt dient iets aan te duiden!!!

We voorzien croques en porties partymix, dus inschrijven is noodzakelijk om alles te kunnen inschatten.

Ook zal Nancy de enige echte EC-shirts voorstellen, bemachtig hier je exemplaar!

Schrijf je hier in voor het infomoment! (klik op de tekst)

Sponsorloop 10/11

Op 10 november, na het driehoekstornooi van de kern, organiseren we tevens een sponsorloop, ten voordele van Budapest. We gaan toertjes lopen van omstreeks 500m en iedereen kan zich voor een bedrag per toer laten sponsoren.

De sponsorformulieren kan je terugvinden in de kantine en zullen we ook op de website plaatsen. Zorg wel dat het haalbaar blijft voor je sponsors. Een voorbeeld: je loopt 20 toeren van €5 per toer… €100 te betalen door je sponsor J

Degene die het meeste geld inzamelt ontvangt een mooie prijs, dus spreek alvast je vrienden, familie, kennissen aan!!!

Ook hier zal eten(pasta en partymix) en drinken(jenever e.a. alcoholische en niet-alcoholische dranken) in overvloed zijn én we voorzien een streepje muziek(tijdens en na het lopen, door MC Ollin) en een uitdagend parcours.

Je kan lopen van 16u tot 18u, onze kernleden nemen het voortouw en lopen zich volledig los na de gespeelde wedstrijden.

Kernactiviteit

Onze kernleden, waar we het toch voor doen, zijn nog volop aan het broeden op een activiteit om de verplaatsing en het verblijf te bekostigen. Van zodra dit vaststaat, verneemt u hier ook meer over.

Noortje’s Szupermarket 17/10-25/10

Vergeet ook niet langs Noortje’s Szupermarket te passeren, dit zijn namelijk de Solden, Black Friday en koppelverkoop teszamen ;) Hier vind je allerlei eerste- en tweedehandsspullen voor vrouwen én mannen. Koop je rijk!

Heb je eerst het volledige artikel gelezen alvorens je in te schrijven voor het infomoment?

Schrijf je dan snel hier in! (klik op de tekst)

Tot snel op onze geliefde club,

Het Budapest 2020 comité