Hieronder een overzicht van alle dingen die ons deze week te wachten staan.

1)Hotel Budapest

Het hotel dat we met spelers, entourage en een bende van de supporters zullen bemannen is bekend!

Voor €44,50 per persoon/per nacht gaan we hierheen van woensdag 8/1 tot en met zondag 12/1.

Verdere info en foto's van het hotel kan je terugvinden op onderstaande link.

Indien je graag een kamer voor 2 personen wil, kan je jullie namen doorgeven via yannick.vandyck@kwik-korfbal.be.

We hebben 30 kamers gereserveerd, waarvan 11 voor spelers en entourage en 19 voor de supporters.

Wanneer de 19 kamers allemaal bezet zijn, melden we dit en ontvang je nog een mailtje. Indien je een kamer voor 3 of 4 personen wil, mag je steeds mailen naar nancy.devos@telenet.be.

De mensen die al mailden, zodat we een zicht kregen op het aantal geïnteresseeerden, dienen dus nogmaals te bevestigen.

Jij gaat toch ook mee?!

2)De powerpoint-presentatie van Budapest

We zullen deze presentatie snel nog online zetten en enkele malen afdrukken voor wie deze nogmaals wil bekijken.

3)Sponsorloop

Afgelopen zondag liepen ongeveer 30 personen deze sponsorloop, wat een bedrag van om en bij de €1100 opleverde. Dat is goed denkt u? Niets is minder waar.

Het ingezamelde bedrag om de spelers en entourage dit tornooi te laten spelen is nog maar voor de helft ingezameld, ondanks alle acties die we ondernamen. Er komen nog enkele kleinere acties aan, maar met deze loop valt er makkelijk veel geld in te zamelen.

Onze medetrekker van het supporterslegioen, Marc Ledoux, zal komende zaterdag 16/11 vanaf 14u30 ons parcours opnieuw openstellen voor alle jeugdleden, kernleden en sympathisanten.

DUS een zeer warme oproep om nog familie, collega's, vrienden, ... aan te spreken en je blaadje vol te krijgen en zaterdag enkele toertjes op te warmen of uit te lopen voor of na je wedstrijd. Trainers, we rekenen op jullie om iedereen aan te sporen zodat iedereen zijn steentje kan bijdragen. We verwachten iedereen die nog niet gelopen heeft. Liep je al wel en doe je nogmaals: eeuwige dank komt jou tegemoed!

Wij denken dat we zaterdag aan €5000 geraken, jullie toch ook?!!!

4)Verkoop zeepjes en cakejes

Nancy Devos maakt nog volop zeepjes om aan te kopen voor jezelf of als kerstcadeau. Ze zijn prachtig en geuren heerlijk. Vergeet jouw exemplaren niet te vergaren. Wil je toch liever iets om te knabbelen? Dan heeft Moeke niet te versmaden cakejes voor jou gebakken. Beide te verkrijgen aan de kassa bij thuiswedstrijden.

5)zaalabonnementen

Ook dit seizoen kan je weer zaalabbonementen bekomen. Onze leden kunnen deze kopen voor €45 per stuk, niet-leden voor €50. Je dient hiervoor een mailtje te sturen naar joeri.isenborghs@kwik-korfbal.be. Adherenten en steunende leden krijgen deze automatisch, hun naam staat reeds op de lijst.

Zijn jullie klaar om er een spetterend zaalseizoen van te maken? Wij alvast wel!

Sportieve groeten,

Het bestuur en comité Budapest 2020