Beste leden,

we willen jullie nog 2 zaken even onder de aandacht brengen:

1)tegen morgen dient iedereen, die meegaat naar het Novotel Danube en bevestigd heeft bij Yannick VD of Nancy, volgende over te schrijven:

€178 per persoon voor tweepersoonskamer

OF €356 voor 2 personen voor een tweepersoonskamer

OF €316 voor eenpersoonskamer

op rekeningnummer(supportersrekening, niet deze van Kwik zelf) BE63973372710208 met vermelding van de namen.

Indien het voor jou/jullie moeilijk is, mag je contact opnemen op 0477979252(Yannick) of 0486742754(Nancy).

Ook hoog tijd om vliegticket(s) te boeken! Via Trooperpagina(niet via trooperbot), sites Cheaptickets of Expedia ->extra monnies voor Kwik

2)we zullen tijdens iedere thuismatch een aanspreekpunt aanstellen voor alle praktische vragen. De toogverantwoordelijke is uiteraard ook steeds in persoon of telefonisch bereikbaar, maar alle vragen die niet tooggerelateerd zijn mag je vanaf 17u30 vandaag stellen aan:

Yannick Van Dyck

We doen dit om onze coaches en voorzitter te ontlasten, dus graag de juiste mensen aanspreken, die je dan eventueel kunnen helpen of doorverwijzen.

Met sportieve groeten,

Het bestuur en comité Budapest 2020