Alvast de beste wensen en een gezond, gelukkig en sportief(succesvol) 2020 voor al onze leden!

Zoals jullie wel weten zullen we aanstaande week de Europacup proberen te bemachtigen in het prachtige Budapest. Met een mooie entourage, en minstens even mooie groep supporters, zullen we donderdag, vrijdag en zaterdag het beste van onszelf geven.

De meeste supporters zullen woensdagmorgen al vertrekken met de bus of de auto naar Charleroi of Zaventem. Enkele anderen zakken later af naar Hongarije en 6 vrijwilligers vertrekken met 3 busjes al op dinsdag, zodat onze spelers en staff zich makkelijk kunnen verplaatsen naar de sporthal.

De spelers en supporters die inschreven om de bus naar Zaventem te nemen, dienen om 6u op woensdagochtend klaar te staan op onze parking!!! De betaling bespreekt u met Ingrid R, Ingrid DV of Katya.

Indien u ook van op Zaventem vertrekt: er zijn nog 4 plaatsjes over, dus spreek Ingrid DV aan.

We wensen iedereen een fijne reis, veel goede matchen, ... Maar eerst zullen we morgen een andere bus onder handen nemen: "de Voorwaartsbus"!

Sportieve groeten,

Comité Budapest 2020 en het Bestuur