Beste leden,

Met pijn in het hart dienen we jullie mede te delen dat het korfbalseizoen er officieel op zit. De veldcompetitie zal niet meer worden aangevat en er zullen geen kampioenen worden uitgeroepen in de verscheidene categorieën. Tevens zal de beker van België geen eindwinnaar kennen.

Als sportclub is het niet leuk om zoiets te moeten meemaken, maar natuurlijk gaat de gezondheid van iedereen boven alles.  Ik hoop dan ook ten zeerste dat al onze leden, supporters, sponsors en ieders familie gezond kunnen blijven en niet al te veel hinder ondervinden van dit verschrikkelijk virus.

Natuurlijk blijven wij niet op onze lauweren rusten en zijn we reeds enige tijd met het nieuwe aankomende seizoen bezig.

De jeugdploegen worden voorzien van de nodige trainers, de kern zal een nieuw trainersduo hebben. De accommodatie wordt, naar het mogelijke in deze tijden, verder onderhouden en hier en daar verfraait (de nieuwe douches zijn er!)

Kortom, laat het nieuwe seizoen maar snel komen!

Door verplichte maatregelen dienen we onze accommodatie nog enige tijd dicht te houden voor iedereen. Tevens is samenkomen nog niet voor meteen. Echter blijven wij als bestuur werken voor onze club. Moesten er vragen/opmerkingen zijn (ook over huidig of volgend seizoen) mag je deze natuurlijk altijd naar onze ombudsman Yannick Van Dyck sturen. (yannick.vandyck@kwik-korfbal.be)

Hij zorgt dat de vragen worden beantwoord of bij de juiste persoon terecht komen.

Zoals op elk einde van het seizoen, vragen wij aan onze leden de lidgelden te betalen voor het nieuwe seizoen. Echter zijn we er ons van bewust dat dit mogelijks niet voor iedereen even makkelijk is in het huidige klimaat. De brieven omtrent de lidgelden zullen binnenkort via twizzit in jullie mailbox verschijnen samen met een begeleidend schrijven.

In dit begeleidend schrijven zullen wij de nodige stappen formuleren waardoor we al onze leden die het even moeilijk hebben, op een correcte en aangepaste manier kunnen helpen het lidgeld te betalen.

Wij vinden als bestuur dan ook dat in deze periode iedereen voor zichzelf moet uitmaken of deze kost meteen gemist kan worden. Echter wil ik toch vragen dat indien mogelijk, mensen geen onnodig uitstel gaan vragen van betaling. Onze club blijft uiteindelijk onkosten hebben en tot op heden krijgen wij geen vergoedingen van de regering om onze misgelopen inkomsten te vergoeden.

Helaas zijn ook alle geplande evenementen op onze club voorlopig geannuleerd. Indien de maatregelen sneller dan verwacht worden versoepeld kunnen we misschien nog een laatste evenement voor onze leden organiseren dit seizoen. Echter acht ik de kans groot en hoop ik ten zeerste, dat ik jullie begin volgend seizoen terug mag verwelkomen op onze club.

Namens het hoofdbestuur,

Isenborghs Joeri, voorzitter Kon. Kwik Kc.