Beste Leden,

Hopelijk is iedereen nog gezond en wel tijdens deze zeer speciale tijden! De lockdown in België zal nog lange tijd aanslepen en voor ons als sportvereniging zal dit waarschijnlijk betekenen dat we één van de laatste partijen zijn waarvan dit terug mag opgestart worden naar een normaal niveau. Onze club lijdt ondertussen enorm inkomstenverlies zoals vele andere bedrijven/verenigingen. We zullen dus creatief moeten zijn om dit te gaan opvangen, maar we zijn ondertussen hard aan het werk om de schade op allerhande manieren te beperken.

Om een deel van dit inkomstenverlies op te vangen, hebben wij beslist om in te tekenen in Café Courage van AB inbev.
Om te willen weten wat dit concept bevat, kan je dit lezen via volgende link:  https://supportyourbar.be/pages/faq

Je kan onze club dus ondersteunen door reeds op voorhand je consumpties (enkel bier mogelijk) te bestellen en deze op te vorderen (via de applicatie of via uw voucher) zodra de kantine terug open mag gaan. U kan ook gewoon een donatie doen zonder een consumptie hiervoor in de plaats te krijgen, waarvoor wij u van harte dankbaar zullen zijn.

Aangezien de prijs van het bier via Café Courage hoger ligt dan de prijzen in onze kantine, hebben we als club beslist dat onze leden nadien het verschil in prijs op hun drankkaart zullen terugkrijgen zodoende zij uiteindelijk dezelfde prijs betalen.  Voor niet-leden zal het jammer genoeg gewoon de prijs zijn van Café Courage en danken wij alvast voor jullie steun aan onze club. Een andere mogelijkheid is om steunend lid te worden, waardoor u alsnog kan profiteren van onze prijzen in de kantine.  De praktische kant om uw consumpties op te vragen nadien in de kantine, zullen wij u later informeren zodra we meer weten wanneer de kantine open mag gaan.

Indien je via de website van Cafe Courage zelf gaat, dien je nog wel onze vereniging "Koninklijke Kwik Korfbalclub" aan te duiden om je consumpties te bestellen.

Je mag dit uiteraard ook delen met vrienden en kennissen, tevens een unieke mogelijkheid om nadien bij ons op de club samen gezellig iets te drinken en eventueel te genieten van een wedstrijd te komen zien. Sociaal contact zal hierna meer dan welkom zijn!! Hoe meer consumpties er worden besteld, hoe meer extra inkomsten we kunnen genereren.

Wij danken u alvast op voorhand voor jullie ondersteuning!

Voor vragen, kan je altijd terecht bij yves.hulin@kwik-korfbal.be .
Hou het veilig, hou jullie gezond en hopelijk zo snel mogelijk terug tot op het korfbalveld met een frisse pint!

Met dankbare groeten,
Kon. Kwik KC