Beste leden,

na het vernemen van de maatregelen van het Overlegcomité en de KBKB(korfbalbond), brengen we jullie graag even op de hoogte over de verdere gang van zaken.

Trainingen:

Jeugd tot en met U12 mag indoor en outdoor met contact trainen

Vanaf U14 mag iedereen outdoor met contact trainen en indoor met afstand(1,5m)

De training van bewegingsschool en U8 gaan morgen door. We raden aan, de jeugdtrainers zijn hierover reeds bevraagd, om zoveel mogelijk buiten te trainen. Elke jeugdtrainer mag voorlopig, in overleg met jeugdcoördinator Mike, beslissen of ze de trainingen laten doorgaan.

Belangrijk: er mag maar 1 ouder zijn/haar kind begeleiden naar de training en de kantine en kleedkamers blijven gesloten. Je kan dus enkel naar het toilet gaan indien nodig.

De kerntrainers beslissen zelf of ze de training van vanavond laten doorgaan. Verdere afspraken volgen in de loop van dit weekend.

Wedstrijden:

De wedstrijden van de jeugd(veldcompetitie) zouden gewoon hervat kunnen worden. Dit weekend zijn evenwel alle wedstrijden afgelast(jeugd, senioren en gewestelijken). Wanneer deze terug opgestart worden, wordt later gecommuniceerd door KBKB. De voortgang van de zaalcompetitie zal pas later beslist worden.

Het bestuur zit dit weekend samen om het verdere verloop de komende weken te bespreken, op een verantwoorde manier sporten staat bij ons voorop! Wij hopen onze richtlijnen te kunnen afstemmen op deze van de KBKB.

We willen er ook graag nog eens op wijzen dat iedereen de richtlijnen op de club dient na te komen:

-al het gebruikte materiaal ontsmetten

-mondmaskers dragen tenzij u zich op het veld begeeft of zit

-1,5m afstand bewaren

-registereren

-handen ontsmetten

-thuisblijven indien symptomen/afwachting resultaat/quarantaine (gezinslid)

Samen gaan we voor een veilige sportbeleving op onze geliefde club!

Met veilige groeten,