Beste leden en lezers,

Helaas moeten we jullie meedelen dat er weinig positiefs te melden is deze week, behalve dan dat we de trainingen in zijn totaliteit kunnen hervatten!!!

De competitie is stilgelegd, de trainingen van sommige jeugdploegen waren dit ook… Dit om onze Antwerpse ziekenhuizen niet te laten overstelpen en iedereen in onze club veiligheid te bieden.

We spelen allemaal graag competitiekorfbal en hopen snel te kunnen hervatten, weliswaar op een verantwoorde manier.

Trainingen buiten kunnen doorgaan voor jeugd en senioren, de zaaltrainingen zullen herbekeken worden binnen 2 weken. Oefenwedstrijden(ook op het veld) stellen we nog even uit naar een tijd waarin er meer zekerheid is. De zaal laten we nog even links liggen, daar we niet weten of hier hoegenaamd gespeeld kan worden.

We zouden Kwik niet zijn moesten er niet reeds enkele plannen klaarliggen, maar we dienen geduldig af te wachten op onze overheid en de KBKB. Deze laatste is al aan het broeden op een clustercompetitie(dicht bij huis dus niet carpoolen), dus we zijn benieuwd voor onze toppers bij de jeugd. De zaalcompetitie bij de senioren wordt voorlopig ook on hold gezet, we calculeren hiervoor wel het ergste scenario in.

Het evenemententeam wordt binnenkort online uitgenodigd om samen na te denken over activiteiten(fysiek, apart of samen, online, …) om toch een beetje geld in het laadje te krijgen. Tips of ideeën zijn steeds welkom!

Hieronder kan je meer terugvinden over de geldende afspraken, de vlaaienslag die afloopt deze week, de steun aan onze club d.m.v. aankopen mondmaskers/Trooper/Makro, ...

Als je iets interessant/leuk/grappig mee te delen hebt aan de ganse club dan mag je dat steeds mailen naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be

Veel leesplezier!