Bij deze worden alle stemgerechtigde Kwik-leden uitgenodigd voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Vergadering van Koninklijke Kwik Korfbalclub vzw.
De vergadering zal plaatsvinden op vrijdag 23 februari om 19u30 op de maatschappelijke zetel van de vereniging - Fortsteenweg 111, 2170 Merksem.

Spelende leden hebben enkel stemrecht indien persoonlijk aanwezig.

Een volmacht kan alleen gegeven worden door een werkend lid (adherenten, beheerders) aan een ander stemgerechtigd lid.

Steunende leden en ouders van jeugdleden mogen aanwezig zijn, maar kunnen niet daadwerkelijk deelnemen aan de vergadering.

Agenda:

1.Telling van de aanwezige stemgerechtigde leden.

2.Opening door de voorzitter.

3.Organigram Bestuur

4.Overzicht jeugdbestuur.

5.Sportief overzicht.

6.Overzicht werken.

7.Wat staat er ons te wachten?

8.Pauze

9.Toelichting sponsoring

10.Financieel overzicht 2017.

11.Voordeel lidmaatschap

12.Herkiezing en verkiezing kandidaten bestuur. (+stemmen)

13.Pauze

14.Twizzit

15.Verdienstelijk lid 2017

16.Viering leden.

17.Toelichting afbraakparty

18.Vraagronde.

19.Slotwoord door de voorzitter.

Interpellaties voor de vergadering dient men schriftelijk, degelijk gemotiveerd per post of mail, in te dienen.

Kandidaten voor de beheerraad dienen hun kandidatuur schriftelijk per post of per mail te bezorgen.

Dit alles wordt verwacht tegen uiterlijk maandag 19 februari 2018 op het secretariaat aan Ingrid Roosenboom, Zilvermeeuwstraat 59 te 2170 Merksem of per mail aan ingrid.roosenboom@kwik-korfbal.be.

Graag uw aan- of afwezigheid bevestigen via mail naar ingrid.roosenboom@kwik-korfbal.be ten laatste op vrijdag 9 februari 2018.

Indien u adherent bent en niet aanwezig kan zijn op de jaarlijks algemene vergadering, vragen wij u de volmacht in bijlage in te vullen en door te geven aan een stemgerechtigd lid naar keuze.

Alvast bedankt!

Vanwege de raad van bestuur