Beste leden,

aanstaande zaterdag spelen de U19 en onze fanions in Herentals de finale voor het Belgische zaalkampioenschap.

Wederom is er busvervoer georganiseerd om alle onze supporters vanop de club naar Herentals en ook iedereen weer veilig terug naar KWIK te brengen.

Na afloop van de finales zullen we met z'n allen terug naar de kantine afzakken om deze eerste finale dag af te sluiten.

De feestelijkheden zullen gepaard gaan met een natje en een droogje, zo kunnen jullie je ook inschrijven voor het eten bij aankomst op de club.

Meer info en inschrijven kan je via deze link - klik hier.

Inschrijvingen dienen voor vrijdag 22 maart via het inschrijvingsformulier gebeurd te zijn.

Op zondag 24 maart zetten we dan ook nog de feestelijken verder met de finale van onze U14 om 13u te Herentals tegen Vobako U14.

Ook nadien zal de kantine open gaan om het zaalseizoen feestelijk af te sluiten.

Wij hopen jullie alvast allemaal dit weekend luidskeels in de tribune terug te zien!