Vanuit het bestuur en jeugdbestuur willen wij graag onze leden en sympathisanten zo goed en snel mogelijk op de hoogte brengen.

Gezien we verschillende kanalen hebben(website artikel, nieuwsbrief, Facebook, Instagram) willen we elke week dit nieuws gaan verzamelen naast wat we tussendoor reeds plaatsen.

We vragen hiervoor ieders hulp! Wordt het een uitgebreid clubblad met lange artikels? Neen.

Gaan we alle wedstrijdverslagen hier in zetten? Neen.

Deze nieuwsbrief is bedoeld om “nieuwtjes” door te sturen in verband met evenementen, aankopen, aanpassingen van maatregelen/regels/reglementen, leuke weetjes, …

Iedereen kan bijgevolg iets doorsturen en dit ten laatste op maandag om 18u, en dat zal dit verschijnen in de komende nieuwsbrief op dinsdag of woensdag.

Wat stuur je door? Een Word-bestand met eenvoudige tekst en desgewenst een foto in JPEG-formaat, zodat dit makkelijk in te passen is. Ben je niet zo handig alles wat met computers te maken heeft: je kan ook nog steeds een berichtje sturen of het even kort doorbellen ;)

Je mag dit doorsturen naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be.

We kijken er alvast naar uit om onze eerste editie te versturen!!!

Nieuwsgierige groeten,

De besturen