Beste leden en supporters,

Er bestaat geen twijfel over dat we als club vroeg of laat geconfronteerd zullen worden met het Covid-19 virus dat de gehele wereld teistert.

Om het voor onze leden makkelijker te maken hebben we als bestuur een flowchart opgesteld. Via de flowchart kan je zien welke stappen er ondernomen zullen worden door de club of jezelf. Tevens kan je zien of je al dan niet op de club mag komen.

Indien een familielid (inwonend) of jijzelf symptomen vertoont, dien je thuis te blijven en een dokter te raadplegen. Kom niet naar de club tot de dokter dit goedkeurt!

We vragen met aandrang om streng te zijn op jezelf en je familie. We kunnen niet iedereen controleren maar je brengt nu eenmaal anderen in gevaar als je niet voorzichtig bent!

Indien je symptomen hebt of een positieve test hebt afgelegd vragen we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met het bestuur via Yannick; gsm: 0477/97.92.52, yannick.vandyck@kwik-korfbal.be of via Babs; gsm:0498/27.40.56, barbaraamerlynck.kwik@gmail.com

Wij zullen dan zo snel als mogelijk de nodige stappen ondernemen.

(Je kan de flowchart hier downloaden)

Wist je al dat er op onze website een aparte Covid-19 pagina is aangemaakt? Op deze pagina kan je alles terugvinden qua clubnieuws en regels omtrent Covid-19!