Beste leden en lezers,

Afgelopen zaterdag konden we onze youngsters verwelkomen op de vriendjesdag. In deze vreemde tijden brachten onze leden een tiental nieuwe kindjes mee op de club die konden proeven van onze favoriete sport. We hopen hen allen nogmaals te mogen terugzien op onze velden!

Onze U14 en U16 kwamen niet in actie dit weekend, daar ze in quarantaine moesten. Vanaf woensdag 14/10 mogen ze allen(indien niet meer ziek of in quarantaine geplaatst door de arts) terug aantreden. Wees nog steeds waakzaam en voorzichtig, dan kunnen we weer veilig verder korfballen!

Onzen drie deed het wederom goed, den 2 mocht even rusten(of was het in de C meespelen?) en de C- en B-ploeg speelden een mooie wedstrijd. Ons A-team had wat recht te zetten na vorige week en hebben laten zien dat ze veel meer in hun mars hebben. Floriant bleef steeds de hete adem in de nek voelen en de supporters konden vrede nemen met deze uitslag, tegen een mogelijke titelkandidaat. Niet om onnodige druk te leggen, maar als we op hetzelfde elan verdergaan dan mogen we de volgende 2 wedstrijden overwinningen verwachten. Laat zien wat jullie waard zijn biekes!

Helaas ontvingen we gisteren het nieuws dat onze zaalcompetitie niet zal kunnen starten zoals gepland, omdat we geen 1,5m afstand kunnen bewaren. Persoonlijke meningen doen er niet toe, maar in elkaars gezicht ademen op 30cm afstand outdoor of indoor… Niettegenstaande dat we onze leden, andere korfballers, supporters, … niet nodeloos in gevaar willen brengen!

Hoe het na de voorronde van de veldcompetitie dan verder moet, zullen we vernemen via de Korfbalbond(KBKB). Jullie kunnen dit lezen, hopelijk, in de volgende nieuwsbrief. Kwik zou Kwik niet zijn, én Ken zou Ken niet zijn, als we al niets zouden voorgesteld hebben om alle mogelijkheden open te houden. To be continued!

Daarnaast zijn er ook nieuwe richtlijnen: kleedkamers blijven gesloten en maximum tafels van 4(hoe groot je gezin of bubbel ook is).

Aankomende zaterdag, 17 oktober, is het vanaf 10u klusjesdag. Iedereen kan en mag komen helpen. Vergeet jullie mondmasker en werkhandschoenen niet, want er moet gepoetst, opgeruimd, in elkaar gestoken, getest, … worden!

De input voor onze nieuwsbrief begint al te minderen… Als je iets interessant,/leuk/grappig mee te delen hebt aan de ganse club dan mag je dat steeds mailen naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be

Veel leesplezier

Klik op deze link om te lezen