Hoi iedereen,

gezien de versoepelingen verdergezet worden kunnen we jullie enkele zaken melden, waar we zelf zeer blij mee zijn!

Sportweek

Van 16 tot en met 20 augustus gaat onze sportweek door, ditmaal in samenwerking met Sporting A. Het zal een omnisport-kamp zijn met allerlei spelletjes en sporten, waaronder korfbal uiteraard! We zorgen voor ervaren en enthousiaste monitors, dan zorgen jullie voor het goede weer ;)

Er kon reeds ingeschreven worden door niet kwik-leden, zo kunnen we ons niet-korfballers laten kennismaken met onze club en sport en hopelijk zo enkele nieuwe enthousiaste leden verwelkomen.

Inschrijven kan via onderstaande link als je tussen de 6 en 12 jaar oud bent. Indien je 13 tot en met 17 jaar oud bent dan mag je mailen en zorgen we voor een aparte sport/korfbalweek voor deze groep(naar yannick.vandyck@kwik-korfbal.be)

Koppelschiettornooi

Wie kent er tussen-twee-palen nog? We weten dat het lang geleden is dat de meesten nog een balletje gegooid hebben, dus bij deze mag iedereen(lees: IEDEREEN) zich per duo inschrijven voor ons tornooi op 25 juni vanaf 18u. Het ischrijvingsgeld is €2 pp en je kan dezelfde avond naast het normale/gekende ook cocktails, hamburgers en warme hapjes verkrijgen. Dit alles wordt georganiseerd door onze U15, U17 en kernploeg!!!

Inschrijven kan via kwik@korfbal.be of als dit je echt niet lukt mag het ook via de Facebookpagina Kwik Korfbalforum.

Hulp gevraagd

De elektriciteitskabel(niet meer in gebruik) die van onze kantine tot aan Vlug Vooruit loopt dient uit de grond gehaald te worden. We zouden deze als club verkopen om extra centjes in het laatje te krijgen. Voor deze werken hebben we een graafmachine nodig, waarmee we een sleuf kunnen maken.

Onze oproep: wie heeft er een graafmachine of kan ons verder helpen(voor een zacht prijsje)?

Met verheugde groeten,

Bestuur, Jeugdbestuur, Evenementencel en het Klusteam