Het bestuur en de Sportieve Cel zijn verheugd met de komst van Dennis en heten hem dan ook hartelijk welkom! Voor velen is hij geen onbekende, maar laten we hem toch even voorstellen.

Dennis is als jonge korfballer gestart bij Catba, waar hij in de toenmalige U19 enkele kampioenschappen behaalde. Nadien heeft hij de overstap naar Deetos(NL) gemaakt waar hij 4 jaar in de selectie speelde. Tijdens deze periode maakte hij deel uit van de nationale U19 en U23. Hij maakte 3 jaar geleden de overstap naar AKC, waar hij naar eigen zeggen een leuke tijd heeft gehad.

Hij kiest nu voor Kwik om zijn sportieve ambities verder waar te maken en verwacht dit te vinden bij onze ambitieuze club. Onze T1 Bo kent hij uiteraard nog van bij AKC, Eddy dan weer van bij de nationale U23. Na enkele positieve gesprekken met hen is deze keuze tot stand gekomen.

Dennis staat bekend om zijn scorend vermogen, zijn drive en hij vertelde dat “hij graag de youngsters mee onder zijn hoede wil nemen en de ganse ploeg op sleeptouw”.

Zijn verwachtingen voor het komende seizoen: meedoen aan de top en een keertje tegen zijn broer spelen die de panters gaat versterken.

Dennis, je achternaam is bij ons niet zo onbekend en ook hier hebben we positieve ervaringen mee. We wensen je veel succes en een aangename overstap, waar we met z’n alle voor gaan zorgen. We zijn er alvast zeker van dat je ons nog veel plezier gaat bezorgen met je flitsende acties!

Op naar het nieuwe seizoen!