Vanaf heden krijgt u als speler geen plastieken flessen water meer.

Van bondswege werd een tijd geleden gevraagd om geen flessenwater meer te geven om zo de overdracht van Covid in te perken. Daarenboven werd onze plastiek afvalberg er niet kleiner op en zo zijn we gekomen tot de beslissing om geen flessenwater meer te voorzien voor onze spelers.

Vanaf dit weekend al dient u zelf, als speler welteverstaan, uw drinkfles(sen) mee te brengen naar onze club. Indien u toch meer dorst hebt dan blijven er uiteraard nog 2 opties over:

1)u koopt drank achter de toog

2)u vraagt zeer vriendelijk aan het toogpersoneel om uw drinkfles bij te vullen in de keuken.

Het kraantjeswater in het sanitaire gedeelte is regenwater, vul uw drinkfles dus niet zelfstandig en vraag het enkel achter de toog vermits ons water in de keuken uiteraard wel drinkbaar is.

Bedankt voor het begrip en samen gaan we voor veilig en milieuvriendelijk!

Met sportieve groeten,

Het bestuur van Kon. Kwik K.C.