Na het afhaken van onze vorige hoofdsponsor, kunnen we u met trots meedelen dat we voor de komende 2 seizoenen een overeenkomst bereikt hebben met Advieskantoor Consilo BVBA - Fintro Bank Merksem.

U zal deze reeds hebben zien pronken op de wedstrijdshirts tijdens onze eerste competitiematch van afgelopen weekend.

De overeenkomst bestaat uit enerzijds Consilo bvba en anderzijds Fintro Bank Merksem.  Onder het motto 'samen sterk in bank en verzekering'  hebben zij beide hun krachten gebundeld met meer dan 45 jaar ervaring in de bank- en verzekeringswereld. Consilo-Fintro staat voor advies en samen met hun team dragen zij cliëntgerichtheid en expertise hoog in het vaandel. Daarnaast is een persoonlijke en kwalitatieve dienstverlening gewaarborgd. Het goed gevoel van de klant staat hierbij centraal!

Consilo een onafhankelijk verzekeringsmakelaar  zal voor u op zoek gaan naar de beste prijs/kwaliteit voor uw verzekeringen. Bij Fintro Merksem kan u terecht voor al uw bankzaken.

Met deze samenwerking hopen zij meer zichtbaarheid te creëren voor hun filialen in Merksem en uiteraard daardoor hun klantenbestand verder te kunnen uitbreiden waarbij wij als club ons deel in willen bijdragen.

Na een moeilijke "Corona-periode" hopen wij met deze samenwerking onze doelstellingen naar de toekomst verder te kunnen verwezenlijken. Wij heten hen van harte welkom als partner van onze club en zijn hen dankbaar voor deze ondersteuning.

Binnenkort volgt er nog een officiële voorstelling via onze verschillende kanalen.

Samen sterk!

Met sportieve groeten,