Beste kwikkers en bezoekers van onze club,

Vanaf heden is zowel onze kantine als onze zaal Covid Safe. Dit wil zeggen dat u enkel de kantine en de sporthal kan betreden wanneer u een Covid Safe Ticket kan voorleggen(via de app of op papier).

Onze kantine dient dezelfde richtlijnen te volgen als de horeca, hier kunnen we helaas niet onderuit.

We willen daarnaast dat onze supporters zich comfortabel en veilig voelen en dat ze ten volle de spelers kunnen aanmoedigen, waarbij we dus niet kiezen om jullie het mondmasker te laten dragen in de sporthal.

De enige moment dat je je mondmasker nog dient te dragen, is tot wanneer je jouw document of app hebt laten scannen.

Hoe zal dit praktisch verlopen?

Bij wedstrijden waarbij er inkom gevraagd wordt:

Er zullen vrijwilligers aan de kassa zitten die je zullen scannen. Indien jouw QR-code niet rood oplicht zal je een bandje krijgen voor de desbetreffende wedstrijd(en). Je zal met dit bandje dan overal vrij kunnen rondlopen. Koop je enkel een ticket voor de jeugd, zal je nog steeds een ander bandje moeten kopen om de kern te zien(dagticket).

Bij wedstrijden waarbij er geen inkom gevraagd wordt of wanneer er nog niemand aan de kassa zit:

De toogmedewerkers zullen jouw app of document scannen, waarna je een stempel zal krijgen indien uw QR-code niet rood oplicht.

Indien u enkel iets komt drinken:

U meldt dit bij de kassa in de sporthal en krijgt daar een stempel. Als de kassa niet bemand is zal een toogmedewerker u scannen en kan u ook iets bestellen.

Opgelet!

Wanneer de vrijwilligers of toogmedewerkers merken dat u geen bandje of stempel kan voorleggen, zal u gevraagd worden om onmiddellijk te scannen. Indien u dit niet wenst te doen mogen wij u de toegang tot de kantine en sporthal ontzeggen. Indien uw QR-code toch rood oplicht zal u ook gevraagd worden om de site te verlaten.

Wat als u zich niet heeft laten vaccineren?

U kan met een negatief resultaat op een PCR-test van niet ouder dan 48u de kantine en sporthal betreden.

Oproep aan ouders, toog- en kassamedewerkers:

Breng uw smartphone en oplader mee, installeer de app “covidscan.be” en wij zorgen voor de verlengkabels voor wanneer je smartphone hard moet werken en de batterij snel plat is