Beste leden, supporters en bezoekers,

Naar aanleiding van de update van het Overlegcomité willen we jullie nog even de regels verduidelijken die vanaf zaterdag ingaan op onze club.

Toegang zaal:

Elke supporter dient het Covid Safe Ticket te laten scannen én gedurende de ganse periode van betreding van het sportcomplex het mond-neus-masker te dragen. Gelieve de volle 100% medewerking te verlenen zodat we het extra werk kunnen uitvoeren en niet nog extra moeten investeren in het berispen van het niet/foutief dragen van het mond-neus-masker.

Toegang kantine:

Vanaf dat u de inkomhal betreedt dient u een mond-neus-masker te dragen. U mag dit enkel afzetten wanneer u aan een tafel gaat zitten. Gelieve ook, in de mate van het mogelijke, afstand te bewaren en de hygiënemaatregelen na te leven. Wij zorgen dan weer voor de nodige verluchting.

Samen doen we er alles aan om te kunnen blijven genieten van onze sport, te kunnen supporteren en consumeren!

Met sportieve groeten,

Het Bestuur