Dag Kwikkers,

na de succesvolle livestream van zaterdagavond (dank aan Ken Coekaerts) en de lekkere spaghetti van Noortje (dikke merci nog eens) gaan we voor de volgende thuiswedstrijd a.s. zaterdag 11/12 tegen Meeuwen opnieuw iets lekkers voorzien voor onze kwikkers (en ook voor de Meeuwen supporters uiteraard ;-)).

Luc Kerstens zal zijn lekkere chilli con carne voor ons nog eens klaarmaken. Prijs: 10 euro per persoon en inschrijven kan tot en met woensdagavond via hier of via het kwik mailadres: kwik@korfbal.be.

Steun onze club in deze moeilijke tijden en kom de wedstrijd in onze kantine mee bekijken op het groot scherm met een lekkere portie chilli con carne. De spelers kunnen dit ook bestellen en kan dan wederom na de wedstrijd of voor de wedstrijd opgegeten worden. Ook in de dag tijdens de jeugdwedstrijden zal Noortje de keuken open doen.

Tot zaterdag?!