Trooper en Delhaize slaan de handen in elkaar om het verenigingsleven een duwtje in de rug te geven via de SuperPlus-punten, dat zijn de punten die je automatisch bij Delhaize spaart met je aankopen. Iedereen die weleens zijn winkelkarretje vult bij Delhaize kan ervoor kiezen zijn SuperPlus-punten in te ruilen voor een schenking aan een Troopervereniging .

Zo kan je je SuperPlus-punten aan Koninklijke Kwik Korfbalclub schenken.

1. Je gaat winkelen bij Delhaize.

2. Je spaart automatisch SuperPlus-punten.

3. Tik in je MyDelhaize-app onder ‘punten’ op het Trooper-logo. Indien je via delhaize.be gaat, vind je je ‘punten’ terug onder jouw profiel.

4. Selecteer "Koninklijke Kwik Korfbalclub".

5. In ruil voor je SuperPlus-punten schenkt Delhaize, via Trooper, een donatie aan onze club

Ben je nog geen lid van SuperPlus? Vraag dan snel je kaart aan in je Delhaize winkelpunt of op delhaize.be.

Alle leden die klant zijn bij Delhaize kunnen dus onze club een extra duwtje in de rug geven.
Zeker in deze moeilijke tijden zijn alle beetjes welkom.

Indien hulp nodig voor het toekennen van de superplus punten, mag je dit steeds melden via yves.hulin@kwik-korfbal.be en dan bekijken we dit samen.

Alvast bedankt.
Bestuur Kon. Kwik Kc