Met droefheid melden we het triestige nieuws dat Jules Gielen is overleden op 80-jarige leeftijd.

Jules was reeds geruime tijd ziek.

Echter zijn ziekte hield hem niet weg van zijn geliefde Kwik, en dit tot op het laatste.

Jules was lid van onze club sinds 1954, heeft onze clubkleuren op het veld verdedigd en is nadien voorzitter geworden. Nadien is hij ook benoemd tot erelid.

Het was een supporter in hart en nieren, samen met vrouw Maria altijd aanwezig op wedstrijden van onze kernploegen en jeugdploegen, als ze niet in Spanje van het mooie weer genoten. Als ze hier tijdens de wintermaanden vertoefden werd hij ook graag op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen op onze club.

We mogen stellen dat Jules, net zoals zijn broer Herman nog steeds is, echt wel een monument van Kwik was. Er zijn zoveel anekdotes om te vertellen over Jules, dewelke we ongetwijfeld de komende tijd nog aan de toog zullen delen. Jules laat ons ongetwijfeld met een glimlach aan hem terugdenken!

Wij wensen veel sterkte aan Maria, Danielle en Vic, Patrick en kleinkinderen Sami en Jens, broer Herman en overige familie en vrienden in deze moeilijke tijden.